Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 16:41 - DUNDEE - SCOTLAND
Автор: megan503 Категория: Туризъм   
Прочетен: 3340 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 11.12.2011 01:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Дънди  е четвъртият по големина град в Шотландия и 39-тия най-гъсто населен град в Обединеното кралство
Намира се в
източната централна низина, на северния бряг на река на Tay, която се влива в Северно море. Под името на Dundee City, той е една от 32 -те области , използвани за местното самоуправление в Шотландия.

Градът се развива до град в средновековието и се разширява бързо през 19 век.

В ДЪНДИ се намира първата печатница за комикси , построен е историческия кораб "ДИСКАВЪРИ" .



image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



image

image

image

image


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


Тагове:   шотландия,   Дънди,   река тей,


Гласувай:
7



1. stela50 - Каква красота ... А цветята са приказни
14.10.2011 17:08
и изникват сякаш на невероятни места ,
докъдето стига погледа ...
Благодаря за чудесната разходка , Меги !
цитирай
2. foreigner69 - !!!!
14.10.2011 22:44
Чудесно...........
цитирай
3. bogomil - Великолепна фотосесия
30.10.2011 11:43
Уважаемза Меган,
Представила сте една стилно подредена фотосесия за един малко познат град на нас българите, които не са ходили до United Kindrom. ПЯрелитал съм над острова, на път за САЩ, но за съжаление не съм размервал с крачки тази земя. Но това, което представяте дава ясна представа за този град, който вие сте посетила. Фотоснимките напълно потвърждават и допълват текстовото въведение и разглеждайки снимките човек изпитва усещането ,че е минал по тези красиви улици, наслаждавайки се на западната характерна архитектура на сградите. Попздравления! Отличен постинг по темата " National Geographyc". достоен за пооместване в едноименното списание!

с поздрав, уважение и най- добри пожелания ,
www.bogomil.blog.bg
цитирай
4. megan503 - Уважаемза Меган, Представила сте ...
11.12.2011 01:50
bogomil написа:
Уважаемза Меган,
Представила сте една стилно подредена фотосесия за един малко познат град на нас българите, които не са ходили до United Kindrom. ПЯрелитал съм над острова, на път за САЩ, но за съжаление не съм размервал с крачки тази земя. Но това, което представяте дава ясна представа за този град, който вие сте посетила. Фотоснимките напълно потвърждават и допълват текстовото въведение и разглеждайки снимките човек изпитва усещането ,че е минал по тези красиви улици, наслаждавайки се на западната характерна архитектура на сградите. Попздравления! Отличен постинг по темата " National Geographyc". достоен за пооместване в едноименното списание!

с поздрав, уважение и най- добри пожелания ,
www.bogomil.blog.bg


Благодаря за добрите думи! Радвам се , че много хора се докосват до красотата в живота , гледайки фотосите , които съм правила с голямо желание и удоволствие !
цитирай
5. megan503 - и изникват сякаш на невероятни м...
11.12.2011 01:54
stela50 написа:
и изникват сякаш на невероятни места ,
докъдето стига погледа ...
Благодаря за чудесната разходка , Меги !


Цветята са невероятни и много ме впечатляваха , както и чистите улици.................
цитирай
6. hel - Бях останало с впечатление, че не ...
12.12.2011 13:19
Бях останало с впечатление, че не влизаш в блога. (Не че аз много често влизам. :) )
Много харесвам просторните, подредени и чисти градове!
Благодаря за разходкета.
цитирай
7. megan503 - Бях останало с впечатление, че не ...
13.12.2011 05:52
[quote=hel]Бях останало с впечатление, че не влизаш в блога. (Не че аз много често влизам. :) )
Много харесвам просторните, подредени и чисти градове!"
напоследък съм доста ангажирана , освен работата , но при най- малката възможност съм в блога::))))))



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: megan503
Категория: Хоби
Прочетен: 429779
Постинги: 125
Коментари: 615
Гласове: 3287
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930